Friday, December 25, 2009

Engkaulah satu cinta yg sebenarnya aku cari...



 salam semua...
aku ingin meminta maaf drpd kalian semua...
aku bukanlah ke mana..
aku sekadar ingin mencari kebenaran...hakikat..

                         
aku yg lemah ini ingin mengislahkan diri kepadaNya...
hubungan aku dgnNya sngt teruk...
jgnlah terlalu menghubungiku..

andai kata aku tiada..
maafkan segala kesalahanku...
aku ingin belajar..
dunia ini amat luas..
Dia menyimpan segala macam rahsia..



aku ingin belajar sunnah nabi..
yg mana sunnah ini ramai org terlepas pandang..
padahal inilah ibu sunnah baginda..
apa dia?


Dakwah.."""
Bukanlah lama aku pergi..
aku bukan seorang..
bersamaku lagi ada sahabat-sahabat seperjuangan...

Dan ..
aku mengajak kalian semua utk turut serta..
baiki diri..
laksanakan tugas ini..
apa dia?
berdakwah..

mungkin ada yg belum benar2 mengerti..
InsyaAllah, suatu hari nanti kalian pasti akan benar2 tahu..
sahutlah seruan ini wahai kalian sekalian..
kita satu ummah yg dibanggakan oleh Dia..
khairul ummah...

golongkanlah diri kita semua sbg khairul ummah ..
seperti yg disebut dalam Quran...

No comments:

Post a Comment