Saturday, May 7, 2011

Alhamdulillah...

kali nie xtaw nak tulis ape...
tp, semalam ad sikit peristiwa yg nak kate lawak pun x...kesian la org kata...

dari umah nenek kt pernu smlm....ummi suh g kedai beli brg2 dapur sikit. Kat market tu pun bagus sebab ad jual mcm2 sumber2 agama mcm buku solusi, minyak2 atar, kayu sugi n mcm2 lg selain barang2 dapur. Mase aku nak bayar, ad sorang kakak nie dia belek2 kayu sugi, pastu dia tanye casher.."bende ape nie kak?"....casher tu pun jawab..."kayu sugi~..."hmm, dlm hati aku, nak tergelak pun ad pasal kayu sugi pun dia xtaw, tapi aku kene kesian ngn dy la pasal ramai jgk org2 melayu kita nie yg x berape taw alat2 sunnah.....  

13 Mei 2011....

hmm...insyaAllah pd tarikh nie aku akan bergerak ke sri petaling, utk persiapan keluar di india bersama jemaah pelajar2 Usim....doakan aku...

pada tarikh nie jugak, hari jadi adik aku yg 2nd last, yg ke 8 tahun, Muhammad Hafizuddin bin Husin....
"semoga jadi hamba Allah yg benar2 beriman abg doakan, jgn leka main game je...hmm..."

Hari tu ad pak cik dari serdang dtg melaka mnjemput sedare mare kt sini utk walimatul urus anak dy, sepupu aku awal bulan 6 nie....aku memang x dpt hadir, dy dah pesan kt aku mase tu..."jgn keluar dulu ye...tlg jge air"...hmm...aku pun x trckp ape...cume insyaAllah saje....tp aku kene taat ape yg diputuskan dlm mesyuarat....

InsyaAllah...doakan saye....

No comments:

Post a Comment