Wednesday, May 11, 2011

Islahkan daku

assalamualaikum...
insyaAllah, mlm lusa aku akan start i'tikaf di masjid sri petaling....

semalam aku mesej sorang kawan sebaya yg keluar 40 hari ngn aku setahun lps.....dy org Sabah...dy nak keluar 4 bulan...mnx aku turut mendoakan....

ak agak sedih..nak taw nape?...ialah pasal ramai yg lebih kurang umur cm ak nie dipilih utk keluar 4 bulan....kesiannye aku...

tp xpe....moga Allah maqbul doa aku.....
tp ade risau sikit....
pasal laporan drpd blog ustaz hambali alostari....usaha lps 2 tahun nie akan tersangat2 mujahadah (laporan drpd jemaah dari india)

moga Allah pilih aku dlm kalangan orang2 yg disukaiNya...family, sedara mare, org kampung, rakan2 blogger, dan seluruh umat Islam....

Mungkin ini entry terakhir sebelum aku belajar tambah pengorbanan. Jika aku x menulis lagi dlm blog ni, bermakna Allah terima aku....doakan aku...maafkan segala silap dan salahku yg bnyk berdosa ini....

Islahkanlah Iman dan Amalku Ya Allah...supaya Engkau terima aku.....berilah aku ilmu agama dan kefahamannya yg hakiki....amin~

2 comments:

  1. Semoga korban tuan, Allah swt terima..amin.

    ReplyDelete
  2. jazakillah kak ummu.....semoga Allah terima seluruh ummat Islam...hidayah utk semua umat manusia....amiN~

    ReplyDelete