Friday, September 18, 2009

try dulu....

Alhamdulillah....
Baru sekejap tadi aku dapat jawab soalan add maths yg dianggap susah bangat dlm trial hari itu. Tengok, betapa aku dapat ingat setiap inci soalan itu. Manakan taknya, itulah antara soalan yg aku bingung utk jawab dlm exam hari tu, soalan GP dan 'circlenya' dan gitu-gitulah. Hmm...tapi soalan yg 'cosec' tu...peh. Langsung  aku tak jawab sebab tengok formula, aik...lain macam je, waduh..

Tapi, rupa-rupanya soalan GP tu takdelah susah sangat. Aku tanya kakakku yg dh success dlm spm dulu, hehe..dia kurang ingat. Tapi, dia suruh cuba dulu dan akhirnya aku yg berjaya menyelesaikannya dgn izin Allah Ta'ala.

Tapi, soalan prove 'cosec' tu belum lagi. Aku mengharapkan add maths kali ni lebih baik dan kalau boleh nak dapat sekurang-kurangnya A2 sebelum aku dapat A1 dlm spm 09 nanti. Hah, itulah keazamanku.

But Hamdi, don't forget other subjects!

No comments:

Post a Comment